Vartotojas prašyme nagrinėti vartojimo ginčą turi nurodyti:
- vardą, pavardę, adresą;
- skundžiamos įmonės, dėl kurios veiksmų (neveikimo) pateikiami reikalavimai, pavadinimą, buveinės adresą;
- vartojimo sutartį, dėl kurios kyla ginčas, jei sutartis sudaryta raštu;
- ginčo aplinkybes;
- vartotojo reikalavimą;
- informaciją, ar ginčo tarp tų pačių šalių, dėl to paties dalyko ir tuo pačiu pagrindu nesprendžia teismas arba vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjektas, ar ginčo nagrinėjimas nebuvo nutrauktas;
- ar nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl to paties ginčo ir ar nėra priimtas vartojimo ginčų neteisminio sprendimo subjekto sprendimas dėl to paties ginčo;
- pridedamų dokumentų sąrašą.